HTML

Lóg a szemem

Minden, ami eszembe jut és meg akarom osztani az emberekkel...

Friss topikok

  • Lisa Hagen: :D Szeva Drágaságom! Rég hallottam felőled! De ahogy ezt elolvastam... Komolyan hiányoznak azok ... (2009.12.16. 17:36) Nem gondoltam volna

Linkblog

Archívum

á, mindegy

2008.08.08. 15:49 :: csigu

A minap megtörtént életem legrövidebb párkapcsolata, vagy minek nevezzem a dolgot. Épp mentem hazafelé a kedvesemhez, amikor jött velem szembe egy velem egykorúnak tűnő fiú, nézegetett, nézegetett, odaér hozzám:

-Szia, bocsánat a zavarásért. - rámosolygok, hogy folytassa.

- Á, úgyse működne, hagyjuk. Szia. - és továbbment.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://atashi.blog.hu/api/trackback/id/tr6606995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása